Studenttider.

Nu är det dags för studenttider igen och man kan ju inte gör annat än att sakna sin egna student som är en oförglömlig dag. Solen sken, fick fira med världens bästa klass och vi hade en helt underbar dag tillsammans. I morgon så tar Caroline studenten så då ska vi fira henne och se till så att hon fir en lika fin dag som vi fick.

Just nu sitter jag och pluggar lite och tidigare va ja ute och sprang en rund och ikväll efter jobbet så blir det cirkelfys:D. Hoppas bara jag hinner eftersom det börjar halv 8 och vi slutar egentligen på jobbet då men ja ska försöka skynda så att vi kommer iväg lite tidigare annars får det bli gym. Så att idag blir det dubbelpass förmin del underbart:D!!!!



Hela min underbara klass!!!!



Karin och jag under middan


Fina flickor



Stina hann med att små supa lite på toaletten:D



Evelina, Stina, Hanna och jag åkte brandbil på studenten



Min syster tillsammans med sussi



Andreas och jag bjöd på bugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0