Härlig fredag


Det har verkligrn varit en jätte härlig fredag dock full fart hela dagen men helt underbar. Dagen började med plugg, och mitt i allt tråkigt plugg skickat sussi och vill ta en fika med henne och Meja och det kan man ju bara inte tacka nej till. Efter fika så gick stina jag och josse och betalade in till vår magaluf resa:D Sandra ska också åka med men hon betalade senare, gud det är helt galet nu vad jag längtar. Ikväll har jag varit hemma hos josse ozh tim och kollat tjej filmer viket va jätte mysigt tack gumman.
Nu är det sov dags och ladda inför stinas inflyttningsfest i morgon nattti



Dagaens blev ett par svarta jeans med nya tröjan från jc, ett halsband och ankel boots till det.På bilden visas även vårt hotell på magaluf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0