Helg


Gud jag har verkligen varit såååå dålig på att skriva här de senaste dagarna men har varit så sjukt trött vilket jag är nu med så att det kommer inte bli så längt men ja ska fatta mig kort. Men i fredags va det mys och fyllt ös med Josefine där kvällen avslutades på max:D. I lördags va det full fart hela dagen, först jobb sen träning sen sabbt hem till josse och baka cup kakes. Resultatet ser ni här nere och de va verkligen jätte jätte goda. josse hade varit jätte duktigt och förberätt en masaa så det gick rätt så fort, kvällen avslutades med fesy och en oförglömlig kväll med josefine haha nu somnar ja god natt



                Jóssans och mitt extremt fina mästerverk.

Cup Kakes

         Josefine och jag precis innan vår oförglömliga utgång.

                                       Kvällens klädsel.

             Jag och kvällens värdinna Mariella Maxon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0