Helgen

Då va det måndag igen och helgen har bara sprungit iväg alltså. Fredagen bestod va mys här hemma sen så somnade ag direkt efter solsidan eftersom att jag skulle upp kvart över 6 lördag morgon för att åka upp till kalmar och skriva tenta. Det tråkiga är bara att jag kommer få skriva om den ena delen efterisom jag är så dum och skriver åttondelspuls och fjärdedelspuls istället för not haha hur dum får man vara lixom:P? När jag kom hem till kära karlskrona igen så blev det en mysig runda på stan med Ida. På stan så köpte jag det sista till sofias present och en guld bekini som ni ser på bilden här nere, erkänn att den är snygg?
Efter staden va det kalas i sibbamåla innan jag körde och hämtade upp Maria och Ida. Vi drack vin, sjöng singstar och hade det allmänt bra innan vi åkte in till stan igen.

Vi skulle gått in på harrys men det va ju flera meter kö så vi gick till nivå en runda istället. Allvarligt så va det 90 legg där plus att det knappt var något folk?? Vad händer antingen så höjer dom över allt, elller sänker eller lägg ner typ. Snart så kan man ju inte gå ut någonstans här i stan.

Vilket fall så är det måndag och nya vecka så nu ska jag snart plugga med josse för vi har en danslåda att göra klart denna veckan.
 



I helgen så införskaffade jag mig en guldig bekini som nu ligger och väntar på sol och bad på Magaluf. I lördags firade vi sofia som fyller 18 nästa helg, här öppnar hon paket för att kunna ta körkortet.

Några bilder från i lördags kväll när jag Ida och Maria hade lite förfest med sinstar, min klädsel fick bli en svart fodral kjol med en svart tröja som är genomskinlig upp till med smycken till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0