Jobb dag


DÅ va man på jobbet och det har faktikst varit full rulle här nu ett tag. Hoppas faktikst att denna dagen bli rätt så lung för att jag är förkyld och har världens huvudverkplus att jag behöve rplugga lite. Så att om det inte blir allt för mycket folk idag så kommer denna dagen gå galant. Mormor skulle även komma hit en runda även om hon är ledig, men hon tyckte ja skulle ha lite varm husman idag så att hon ska lämna lite mat till mig, hon är bara för bra min mormor. Hon ställer alltid upp till 100% för oss barnbarn, hon är helt enkelt världens bästa mormor.

På söndag fyller min älskade kusin SOFIA 18 ÅR, och det ska vi fira på söndag med fest för henne och hennes mamma som precis fyllt 40. Fresten är på lördag ute på hasslö och den ser jag verkligen fram emot. Måste bara hitta på något litet jag kan köpa till dom båda...? Sofia vet ju redan vad hon ska få av mig i sitt "stora" paket som jag ska fixa nu under dagen. Men hon behöver nått litet till lixom, det tåls att tänka på idag Ullis vet jag nog vad jag ska fixa till;)
Dags att återgå till jobbet nu, ha en bra dag puss 


Enkel och snygg vardags outfit
Jeans: Vila
Grått linne: MQ
Svart kofta: Gina
Skor: Din sko
Smycken: från olika butiker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0