Lördag

Vilken stressad dag det blev tillsut ändå igår alltså. Vaknade kl 7 helt bara så utan klocka och det är egentligen inte okej en ledig lördag. Vilket fall så började ja plugga och slappa vid åtta tiden fram till kl ett, sen kom ja på att jag inte kuna åka till gymmet i detta fina väder så jag gav mig ut på en timmes promenix och spring runda:D vilket ha helt grymt skönt. När jag kom hem och skullle in i duschen så hittade jag en liten lapp utan för toaletten ( se där nere) som Lasse hade skrivit, tror ni han tycket jag duschar för länge eller vad:P?. Senva det bara full frat med packning, duschning, handling, lämna filmer m.m. innan jag vid 16 tiden skulle hämta upp Maria för att bege sig ut på en tripp till söderåkra för inflyttningsfest:D. 
När vi väl kom fram så va det dags för sminkning och om byte, sen åt vi en god Pasta salla som jag gjorde, och en underbart god farligt bål som Johan gjorde eller hur Maria haha:D. Nu ska jag vila mitt huvud lite:P, bilder från kvällen kommer in snart. 



Spring outfite och mitt brev från Lasse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0