MIN BIL:(

Jag vet faktikst inte vad jag ska säga om denna dagen, den som kunde sluta så himla bra slutade bara skit alltså. När jag kom hem från skolan så vilade jag ögonen i 50 minuter till patrik 1,5 som jag gillar grymt mycket, Sedan så begav jag mig ut på en timmets motions runda:D. Va faktikst grymt skönt med detta härliga väder plus att det känndes som att jga hade hur mycket energi som helst, det måste bara vara ett tecken på att min förkylning börja lägga sig?
Efter träningen blev det en lång skön var dusch innan vi skulle äta våfflor här hemma. Efter maten fixade ja det sista inför vår danslåda som vi ska redovisa i morgon och efter det skulle jag bege mig iväg. Men nej då ska min bil förstöra allt och tappa typ hela avgas systemet mitt under bilen så att jag inte kan köra någonstans så nu står den helt ensam och övergiven på statoil:(. Lasse ska dock fixa detta men jag som skulle träna runt 8 tiden i morgon bitti måste åka och träna kvart över 6 för att kunna ta mig friskis. Lasse ska spinna halv 7 så då är det bara till att le och se glad ut.
Så nu ska ja sova så att jag orkar upp i morgon och deppa över min bil:(. God natt.





Så här såg jag ut idag, fick bli min nya svarta tröja från h&m.



Detta är några godingar från min klass som består av Lizette, Mariella, Jennie och pecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0