Nytt hår

Äntligen har jag fått mitt hår färgat gissa om det är skönt att slippa den hemska utväxten nu, tack Linda för änu ett bra resultat:).Jag ska föröska lägg uppp en bild på den hya fägen sen, är inte så himla stor skillnad kanske men det blev bra i alla fall.
 I måndags i skolan så började vi gör handdockor som vi ska ha med oss ut på vår praktik,. Dockorna skulle vara gjorde av tidningspappet, fotbollstejp och kartong och här ser ni mitt resultat som ska bli mimmi mus är bara klänningen kvar att göra till henne.
Idag så har jag haft en mysig dag med jossan på modehuset och ikea där vi har fyndat, ätit och myst tillsammans så denna dagen va varit helt okej med bara 1 timmes föreläsning.
Nu ska ja äta en morot, hitta tränings motivationen och sticka till gymmet en runda så man känner att man varit lite duktigt med träningen idag med. Sen kanske man skullle börja skriva på sitt konst arbete, kul det låter va?



Min handdocka som jag håller på med i skolan, i morgon ska hon även få en klänning. Tror ni barnen kommer gilla henna:D?

Mörkt klädd med halsband från gina

I tisdag när vi va på en konst utställning så hittade josefine en kompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0