Onsdag


Så glad är jag nu för nu är äntligen resan till norge bokad och klar så himla kul ska det bli att äntligen få träffa min bror sen att jag får underbart sällskap av andre och josefin dit med gör ju resan bara änu bättre. Shit vad kul vi ska ja alltså, nervös inför flyget är ja med. Tänk om deras lilla bebis får fnattet och vill ut jätte mycket förtidigt mitt uppe i luften:S, förlåt josse ska inte ha såna tankar men jag är så himla glad över att vi äntligen ska åka:).

Shoppingen idag bestod av massa härliga bas plagg som du kan se här nere, men alla satt jätte fint på och hade härligt material så att dessa kommer ja kunna andvända många gånger om.
Idag ha ja inte varit nyttigt alltså men som tur är så gjorde jag och Ida värsta intensiv passet på gymet idag;). Till frukost åt ja en surdegs bulle med kalkon, sen blev det lunh med Ida som bestod av världens godaste räksallad och kaffe på det. Sen gick jag och Ida en shopping runda och när vi va klara så va vi ju sugan på något så att vi fick och tog varsin kaffe och åt en morotskaka till det och hur gott va inte de då:D. Sen va det dags för träning och när ja kom hem hade mamma bakat hemmagjorda piroger så då va jag ju tvungen att trycka i mig hela två stycken bara för att det va så gott, så typsikt mig.
Nej nu kallar sängen på mig så sov gott nu alla.

Josefine lycka till i morgon, jag kommer tänka på dig<3



Dagens inköp: De två tröjorna till vänster är från JC, tröjorna till höger och rakblad från H&M
strumpbyxor från Lindex och läppstiftet från Dior.  

Dagens: Tröja från gina, jeans från vila, stövlar från din sko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0