Onsdag

Gud jag är helt slut efter att ha sprungit på stan hela dagen och varit barnvakt vilket va lika underbart som vanligt. Shoppade dock inget på stan idag så är faktikst lite stålt:D Både Elias och jag va förkylda så det va skönt att vi kunde vara det tillsammans idag faktikst. Fick även ett undrbart samtal från Josefin GRATTIS till er gumman<3. Igår kväll så blev det vin och mys hemma hos jossan va jätte mysigt gumman.Ne nu får ja sätta fart på mig själv så att jag hinner med något ikväll med. Har ju inte kunnat träna idag pga av min förkylning men ja SKA bli frisk tills i morgon så ja kan köra ett hårt pass. 


Trött efter vår dag tillsammans

Jossans och min vin/mys kväll


Pigg och glad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0