Plugg, mys och träning.

Då va man ´vaken och upp och klädd i mys kläder så att jag är redo för en plugg förmiddag, innan ja ska göra stan med Ida. Ska nog även träffa Josefin en runda sen när hon varit hos tandläkaren. Vill då vädret med sig så ska vi nog ut på en mysig picknik så jag håller tummarna på att dagens väder blir som igår med en härlig varm sol som skiner.
På stan idag måste jag införskaffa mig lite saker som jag saknar här hemma bl.a. strumpbyxor, läppstift, läppglans, inflyttningspresent, deo och sen vårens måste ett par härliga solbrillor. Ikväll ska ja träna ett intensvi pass och sen förmodlingen ha mys kväll med mamma och mormor så det gäller att ligga i med plugget nu alltså.
Dags att vända sig åt boken så jag hinner med dagen psus och kram


Myskläderna på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0