Slapp kväll

Har suttit i sängen en bra stund nu och inte gjort någotning vilket har varit skönt även om jag har en ganska stor musikuppgift som ska göras. Sov en stund när ja kom hem från skolan idag innan jag stack iväg och tränade vilket behövdes för att jag är lite hängig i kroppen idag. Efter träningen har jag rensat papper och kollat tv kan faktiskt vara rätt skönt ibland. I morgon har vi gitarr tenta med så jag hoppaas att jag kan sjunga och spela till husvisan i morgon nu. Jag hade ju övat in mig på lilla snigel och den fick vi ju tydligen inte spela sa mats idag så att det kom som en liten choxk eftersom det va den enda jag kunde. Husvisan är typ likadan som lilla singel så det ska nog gå bra ändå.


Myskläder och osminkad men det bjuder jag på:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0