Söndag

Nu är jag äntligen mätt och belåten efter min fina falaffel tallrik som jag har längtat efter hela dan:D. Gud när ja kolla på bilderna från igår så insåg jag helt plötsligt att jag typ inte tagit några kort haha. Jag va givetvis med men vart är alla andra?? haha. Kvällen igår va i alla fall underbat rolig. Vi åt god mat, drack gott, spleade spel och det va underbart sällskap så ett stort tack till Stina och John som "fixade" detta. Vi hann även med en säng inne på Harrys och jag och tjejerna fick givetvis gå in gratis med Patrik Ekwall:D det ni haha. Bussen hem tog sin lilla tid men jag fick mat i magen innan så magen mådde bra i alla fall, segt att man inte kom i sängen sen föräns 6 på morgonen kanske haha så idag är jag en aning sliten. PLugget har väl gott sådär idag om man säger så:P men nu ska jag göra ett försök i alla fall. Hoppas er helg varit lika bra som min:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0