städning

Nu är det stor städning som står på menyn för att i morgon kommer mamma och lasse hem från egypten. Tog mig bara en liten pause innan jag börjar med övervåingen. Här om dagen fick jag denna underbar bildne på josse bli man inte glad eller?:) så underbar bild på er gumman.
Sitter och skriver med sina på msn just nu, vi pratar magaluf och bara drömmer oss bort till solen och värmen. Nu är der inte långt kvar tjejer, tiden kommer gå så fort ska ni veta. Måste ja mig en shoppingdag nu när lönen har kommit med så jag kan få en ny, härlig gaderob till MAGALUF.


Gud vad jag längtar till Josefins och Andres lilla bebis kommer:) Josse har ju börjat få en så härlig och fin bebis mage nu alltså. Måste träffa henne i veckan så att jag kan  få känna och klämma på den lite. Tän att snart ska vi även iväg och flyga med lille bebis:D.

Rolig plåster? se hit!
Dessa underbar plåser askar kommer från rusta och är hyffsat nya i butiken. När man slår sig så blir det ju extra roligt om man får sätt på sig ett fint plåser istället för ett brun/gult fult plåster. Sen den härliga lilla asken dom ligger i med är ju jätte fin och kan man ju använda till en fin tampongask och ha i handväskan sen, hur bra som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0