Stan hela dagen.

Jag tror det är något fel på mitt minne alltså, jag "skulle" ju varit hos frissan denna veckan va ja så säker på men nej det är nästa onsdag. Hur smart får men vara lixom, jag som har 5 centimeter utväxt och verkligne behöver färga håret men nej då ska mans tp ut en vecka till gud vad kul.
Det fick på en extra lång runda idag på stan istället, gick mellan kvart i 11 till halv 6 så det blev en lång dag på stan. Träffade Elena på stan när jag satt och fika med Ida va himla trevligt faktikst. Fick även höra att hon va en flitig läsare eller vad säger du Elena?;) vilket va kul att höra. Börja gärna kommentera mera så man vet lite vilka som läser och vad ni tycker.
Här nere kan ni se vad jag shoppade idag, dock inte bekinin men ja kunde inte låtabli att pova den innan idag och drömma mig bort till solen och värmen bara en liten stund:P.
Äntligen har jag hittat ett par solbrillor med jag som typ har letat överallt i hela stan nu i flera veckor så hittade jag ett par från MQ för 499 kr men det fick det faktiskt vara värt.
Nu är det sovdags snart för i morgon är det skola, kan sova gott ikväll efter ett härligt intensvi pass god natt:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

var mkt trevligt att träffa dej med jullebulle :)

2010-03-25 @ 08:57:58
Postat av: Sussi - 21 år, mamma och student!

Jag läser ;D

2010-03-25 @ 16:00:35
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0