Studenttider.

Snart är det dags för alla studenter att fundera uy på vad man ska ha på sig på den stora dagen. Problemet när man blir i en liten stad som Karlskrona är att det lätt blir så att alla kommer komma i likadana klänningar, vilket inte är så rolig en dag som denna som man vill känna sig både speciell och snygging. Att tänka på då är ju att nätet är en riktig guldgruva för att hitta saker som man förhoppningsvis får vara ensam om att bära upp. Stylebystars.com är en sida att rekomendera för att fynda. Här nere har jag själv valt ut mina tre favoriter som jag själv skulle kunna tänka mig om det va så att det va jag som skulle få ta studenten igen:). När man tar studenten så bär det flesta vitt, vilket hör till men vitt kan ibland bli väldigt enkelt och då skulle jag piffat upp det hela med ett par färg glada pumps till för att få lite liv i det hela. Så sätt igång och fynda nu alla glada studenter.


Tre godingar från stylebystars.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0