Torsdag morgon

Godmorgon!
Nu har jag precis kört sofia till skolan och nu sitter jag och ska pluga lite för att om en timme så ska ja hämta Josefine och åka till sjukhuset med henne.

Dagens planer består utav pulgg, träning framför allt sen får vi se vad mer dagen har att erbjuda. Nu är det 5 dagar kvar tills mamma och lasse kommer hem igen så att jag ska försöka hinna sola mins en gång till innan dom kommer hem så att jag inte ser ut som en snö gubbe jämfört med dom

Snart hoppas jag även på att jag ska få träff josse och bebis va så länge sedan nu gumman:( men nu är det bara 4 veckor kvar tills vi åker till norge. Det ser jag verkligen fram emot för att då blir det 4 dagar tillsammans med dig:). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0