Trött?

Sitter här nu helt pigg och kan inte sova är inte alls trött, så¨segt när man måste sova eftersom ja ska upp tidigt och plugga i morgon. I skolan idag skulle vi arbeta med gruppen men två stycken va magsjuka fast vi andra fyra som va kvar var väldigt effektiva idag så vi kom rätt långt ändå. Så vi får hoppas att det går vägarna på torsdag och att alla är friska tills dess så att vi kan köra vårt genrep då.

Efter skolan idag så hängde jag med kusin, vi åt, mös, sov och hade det allmänt bra helt enkelt. Hon ska nog även flytta hit till mig nästa vecka då mamma och lasse åker till egypten för aldrig att jag sover här ensam. När kusse hade åkt så åkte jag till friskis med Ida och brände fett:P tack för det gumman.

Alltså jag måsta bara säga de att denna dagen ha varit helt störd för att jag lovar att jag har varit jungrig konstant. Jag har ätit massa tro mig med jag blir ju ine mätt.... vad är det för fel på mig.?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0