JOBB OC SKOLA

Nu har kusse flyttat ut:( hoppas hon kommer tillbaks mins en natt till i alla fall innan mamma och lasse kommer hem. Har varit så mysigt att dela säng med dig gumman ditt sällskap kan man inte få för mycket utav. Igår kväll så kom stina även och hälsade på oss så då spelade vi wee och åt fruksalald tillsammans. Det blev ytterliggare än himla  mysig kväll helt enkelt.

Idag har jag gått i skolan till halv 12 sen va det bara att åka hem och sticka till jobbet direkt där jag sitter nu. Stänger dock kl 17 så snart ska ja packa ihop mitt och åka hemmåt jag med. MÅSTE MÅSTE verkligen ta atg i mitt pluggande, har ju tenta i morogn kl 9 på morgonen och jag har bara läs igen allt en gång blir faktikst lite besviken på mig själv . men vi har faktiskt haft sjukt mycket i skolan den senaste tiden och man måste ju andas ut någon gång ju? Tur att det snart är dags för norge och sen Magaluf :D har ju något rolig att se fram emot.

Dags att städa efter alla kallskänkes gäster så att jag ann sluta för dagen. 



Idag tog jag min nya efterlängtade jeans skjorta till ett par svarta jeans, på bilden ser nu även Elias i sina nya kläder. Han har på sig en rosa munktröja och ett par jeans i en lite smalare modell och hur snyggt blev det inte då? älskar denna rosa färgen alltså och det är ju så snyggt på både killar och tjejer men framför allt ....
MERA ROSA ÅT ALLA KILLAR!!!!!!


Kommentarer
Postat av: niclas

VA?! Hur ser han ut :( han behöver ett par timmar i garaget!

2010-03-20 @ 11:46:30
Postat av: julia

Nejnejnej niclas det är såhär han ska se ut, riktgit mode ikon ju:D

2010-03-21 @ 10:06:58
URL: http://spangis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0