Helgen

Nu har jag änligen tid att lägg upp lite bilder från helgen och skriva några rader här. Sofia stord ju för 18 års fest i lördags men gumman som va så sjuk fick åka till sjukhuset för lungiflamation och grejer så typiskt på hennes 18 års fest och allt. Sofia kan faktikst inte ha mera otru än vad hon har för hon blir alltid sjuk när det är något. Men gumman jag kan lova det att vi ska ta igen den kvällen och då ska den bli tusen gånger bättre.
Men trots allt krångel så slutade kvällen jätte bra i alla fal, Ida och jag för festademed Ullis och hennes kompisar (kusins mamma) sen hämtade underbar josefin oss och körde oss till Linda där vi festade lite innan vi begav oss till olearys för att dansa :).

Söndagen bestod av att jag blev väckt av Maria och Elias strax efter 10 för att vi skulle till lek landet med nettan och julia. Efter en full dag med lek va det bara att hem och duscha innan ja skulle ner till modemässan med Ida för att kolla in modevisningen.  Va roligt faktikst men det va faktikst inte mycket som de visade upp som va så mycket at ha, dock va ju alla baren lika söta som alltid och som gjorde det hela:).
Så helgen har varit full med aktiviteter och mycket trevlig, önskar bara som sagt att sofia kunde ha varit med och firat hennes födelsedag för att den dagen skulle vara bara hennes. Så GRATTIS änu en gång gumman.


Kvällens outfit

Linda och Josse innan utgång

Ida och jag hos Linda

Josefine lika söt som vanlig

Ida visar upp sina fina outfit innan utgången

Linda som fick stå för kvällens "efterfest"

Pusskalas med Ida som alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0