Äntligen så är jag på plats, sitter nu på ...

20100528649 (MMS)

Äntligen så är jag på plats, sitter nu på flygplatsen och väntar på att min gate ska komma upp så att jag kan gå till väntrummet. Det dryga är bara att flyget är försenat med 45 minute. Men jag sitter och roar mig själv genom att kolla på folk, sen framför mig så sitter det ett gäng små killar och byter kondomer med varandra haha himla roligt att höra deras diskutioner faktiskt :p. Igår hände det även mycket saker i norge som ska diskuteras när jag komma. Hoppas ni alla saknar mig jätte mycket nu hemma i sverige. Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Josefin

Saknar saknar saknar, hälsa Emil. Ifall du ser någon vi inte gilla är det helt OKEJ att göra det som faller dig in. ;P

2010-05-28 @ 14:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0