Costa

Vad är detta för hemskt regnväder? Jag hade ju beställt sol nu min sista dag innan det är dags att jobba hela helgen men det gick inte så jätte bra med det. Skulle ju gå runt med mina nya gladiator sandaler som jag köpte igår men det går ju inte eftersom det är vatten överallt  och förstöra dom är ju inte direkt det första man vill göra. Som ni ser på bilden så blev det en randig bagenbox kylväska himla fin om ja får säga det själv, ska ge den till mamma i morsdag present hade jag tänkt. Det blir ju perfekt för att då ger jag bort något som jag själv kommer ha stor nytta av i sommar två flugor i en smäll:D.


Costa shopping, bara smyckasträdet som saknas.

Bikini freak:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0