God morgon :)en sån här skulle jag verklig...

20100508397 (MMS)

God morgon :)en sån här skulle jag verkligen behöva nu alltså. Sjukt trött är jag och vad kan vara bättre än en isglass då?men vilken underbar kväll det blev igår trots att man va lite seg och bakis. Va på party med klassen igår hemma hos annelie. Där va en massa goingar från klassen, pojkvänner och kompisar. Efter det så åkte vi in till stan och tillslut så hamnade vi på coren där vi dansade loss hela natten :). Sen fick stina och jag ta löpet till nattbussen för att vi skulle kunna komma hem, oj vad vi sprang alltså sjukt långt efter som vi sprang lite fel med. Nu ska stina och jag fortsätta sova så att vi blir människor idag. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0