Idag har jag haft en slappa dag fram tills...

dsc00290 (MMS)

Idag har jag haft en slappa dag fram tills för nu ska jag sätta igång med att städa och fixa här hemma. Sen ska jag iväg och handla och träna med stina och ida innan vi sätter igång med kvällen :). Jag sitter bara och väntar på att posten ska komma med för att mina beställa kläder måste måste bara komma idag annars vet jag inte vad jag ska ha på mig, springa på stan och leta kläder vet jag lixom inte om jag hinner idag. Som ni ser på bilen så har josses mage verkligen börjat växa :) hur fint som helst är det med bebis mage, det är nästan så att man själv bara vill ha en sån fin mage. Josefin skickade denna bilden till mig igår och jag blir lika glad varje gång jag får se henne, drömme även om dig och bebis inatt gumman :p. Nu ska jag sätta fart på mig själv så att jag göte blir sittandes i soffan hela dagen. Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Din Josefin

Du är UNDERBAR gumman.

2010-05-07 @ 13:21:55
Postat av: Sofie

Nackdelen är ju att den försvinner och ersätts med något mindre fint =P

Men man får ju något underbart på köpet!

(Men jag saknar känslan av min mage...)

KRAM!

2010-05-07 @ 14:48:54
Postat av: julia

Det har du rätt i Sofie men du har ju typ gått ner allt ditt nu se det är bara till att börja jobba på en ny mage:D

2010-05-08 @ 15:53:17
Postat av: Sussi - 21 år, mamma och student!

NÄSTAN så man blir sugen igen ;)

2010-05-11 @ 21:31:12
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0