Måndag

Då har vi satt igång med grupparbetet i skolan och det verkar faktikst vara rätt så kul även om min grupp hade tolkat uppgiften helt fel idag:P. Men vi får spåna nya ideer till onsdag och sätta igång med allt då istället.
Nu är det snart dags för mig att åka till vårdecentralen för att ta bort mina stygn som har suttit i nästan 2 veckor. Josefine ska självklart vara med som sällskap och hålla handend:). Efter vårdecentralen så ska ja åka ut till friskis och försöka träna lite.

På torsdag så ska mamma ,mormor och Lasse åka till Norge och hälsa på min bror, så jag blir ensam hemma tills på söndag:D. Ska bli skönt att få bo här hemma själv lite, plus att det kommer kännas skönt att min bror inte är ensam juts nu.

Lite bilder från Valborg

Linda och jag

Jag och Mariella

Evelina

Matvrak

SKÅL

Linda


Kommentarer
Postat av: Hanna

Saknar dig hjärtat! Är den tröjan i från rut? :). Har nämligen en likadan haha. Asså, jag tycker linda blir mindre och mindre för varje bild, stämmer detta?! <3

2010-05-03 @ 16:39:03
URL: http://instance.blogg.se/
Postat av: Julia

Saknat dig älskling. Lindas menar du? det vet jag faktiskt inte får kolla med henne:). Ja hon har gått ner en massa:)

2010-05-03 @ 17:46:42
URL: http://spangis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0