NORGE

Resan till norge gick fint förutom att jag råkade hoppa av helt fel med flygbussen så att emil och hans kompis fick köra och hämta mig på andra sidan stan typ:P. När jag väl hade blivit hämtad så åkte vi ut till Emils jobb där jag fick träffa alla hans trevlig jobba kompisar. Efter jobbet så åkte vi och köpte en ny anten eller vad det heter till tv så att vi kan kolla på tv där hemma efter alla händelser. 
Fredag kvällen bestod utav en myskväll tillsammans med min bror, film och mormors kroppkakor som Emil hade kvar i frysen sen mormro hade varit där vilket va underbart gott. Va riktigt skönt att bara få sitta och umgås med min bror så, kan inte minnas sist vi gjorde det tillsammans. 

Ikväll så ska Emils kompisar komma på middag och efter det så blir det nog utgång skulle jag tro.:D

Glömm inte bort att det är exakt två veckor tills jag och tjejerna åker till Magaluf och dansar loss!!!!


Framme i norge efter en lång resa.

Brors kök, underbart:D

Här hade jag lätt kunnat bo.

lite utav toaletten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0