Okej.... Då har jag varit och storhandlat ...

20100506336 (MMS)

Okej.... Då har jag varit och storhandlat idag nu när mamma och lasse inte är hemma. Extra pris på BJ Säger jag bara haha. Måste ju köpa upp ett lager nu när det va så billigt. Tyvär så tåler jag ju inte glass men när man väl vill unna sig lite så kan man ju i alla fall vara säker på att det finns här hemma :). Jag antar att ni ser min nya profil? Den fick jag skickad till mig idag av nicklas :D så söt är han som gjort den till mig, blev verkligen jätte glad niklas :). Som tack ska du få prov köra min bil. Jag vill med ha något bra program man kan fixa med bilder i som inte kostar.... Är det någon som har något förslag på något bra program? Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0