Pappa 47 år!

Idag är det pappas födelsedag och på bilden ser ni hans födelsedags present, grytm snygg blev han i den faktikst om jag får säga det själv. Jag har köpt ett par sjukt snygga skor idag med som jag ska föröska få upp på bild tillsammans med gårdagens shopping och mina två nya märkes väskor som jag fått av pappa och Violetta:).
Farmor, Arne och Kenneth är nu i malmö så att just nu så sitter alla och dricker vin, öl och groggar för att fira pappas födelsedag fast jag håller mig till vatten änså länge i alla fall.


Världens bästa pappa i sin nya skjorta som han fick utav oss.


Jag och amanda idag, lägg märke till att hon har är längre än mig INTE okej!


Kommentarer
Postat av: elena

meeeeen gud. amanda. va stor hon ha blivit. :) lika söt som sin syster är hon med :)

2010-05-13 @ 23:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0