Party


Blev en riktigt trevlig kväll igår efter allt stresande faktikst, kom ju hem från malmö rätt sent sen va det bara att sätta fart med att göra sig iordning och göra sig redo för utgång emd tjejerna. Blev dock inte klar föräns vid halv 10 men vi lyckades rätt bra med allt ändå tycker jag:):
Idga har jag tränat och jobbat sen nu är jag äntligen hemma och ska hoppa in i duchsen så jag kan göra mig redo för änu en utgång med Hanna, Sussi och madda:D och kvällen kommer börja hos Madde och efter det ska vi till Harrys och kolla in den när smink grejen som är ikväll.
Så nu måste jag sätta fart så att det inte blir lika sent som igår puss och kram

Lite bilder från igår då vi ha hemma hos Nicke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0