Sitter nu på flygplatsen och väntar på mit...

20100530669 (MMS)

Sitter nu på flygplatsen och väntar på mitt flyg som går om bara två timmar :p. Men det är det värt för denna helgen ha varit jätte bara och jag önskar verkligen att jag hade kunnat stanna längre. Jag prövade norges ute liv igår och vi hade sjukt kul , på första stället vi va spelade dom till och med sommar tider underbart! När vi hade dansat klart så gick vi alla hem till emils lägenhet igen för att fortsätta kvällen och när vi kom hem så satte emil igång och laga mat så att det blev lyx fylle mat..... Klyftpotatis med kött och grejer riktigt gott. Längtar redan till juli då emil ska komma hem och hälsa på i sverige :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0