Underbart:D

Vilken trevlig valborg det bli igår trots allt alltså. Jag jobbade i för sig till 4 sen vid 6 tiden så var linda och jag hemma hos josse och käkade innan vi drog iväg på fest:). Linda och jag gick hem till jonas och josse gick hem till nicke där sandra höll hus. För festen va trevlig för att där va Evelina och efter en stund så trillade även Mariella in. Sen gick vi till Harrys och dansade hela kvällen. När jag sedan skulle gå hem så möter jag Anton på vägen vilket va helt sjukt kul för vi har inte snackat på så sjukt länge. Tänk att för några år sedan va vi bästa vänner sen mer åren så har vi tappat kontakten. Så Anton va så snäll och földe mig halva vägen hem och så satt vi nere vid det nya hotellet och snacka om allt som hänt m.m. det va verkligen jätte bra slut på kvällen tack Anton.
Nu ropar linda och säger att maten är klart så nu ska jag ÄTA ':D puss


Så här såg jag ut igår kväll


Kommentarer
Postat av: amanda

saknar dig vi måste träffas och vi har ju flyttat hem nu också så du får vål komma hit någon helg

2010-05-06 @ 19:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0