Bilder från helgen

Äntligen så har jag kunnat lägga in alla bilder och fårr bloggen till att fungera igen blev lite nervös där ett tag alltså. Idag så jag skolan satt igång igen så det är fullfart på vårt arbete just nu. Efter skolan idag så blev det träning och storhandling tillsammans med mamma, sen nu ikväll så har vi mys kväll här hemma:).

På torsdag så åker jag antagligen till Malmö en runda för att hälsa på Farmor, Pappa, min underbara syster och alla som jag inte träffat på fler månader nu. Blir nog även en Norge resa ensam till min bror om två veckor (saknar honom). Nu ska mamma och jag mysa vidare puss och kram
                                                                 


                                                             Bilder från helgen!

                                                                        Från i fredags
                                                            Jag och Stina från i fredag
                                                              Jag och Linda från i fredags
                                                     Pigga och glada strax innan utgång.
                                                            Linda och jag innan utgång.
                                                          Jennie i lördags när hon kör bil.
                                                                  Outfite från i lördags.
                                                        Stina strax innan fredags träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0