Faifs årsfest

I lördags va det årsfest för faif ute på saltö i bowlinghallen, det åts tacos och vi fick bowla hur mycket vi ville hela kvällen:). Det va en trevlig kvällen med pris utdelning och övernattning på saltö för min och Andreas del, (mamma och lasse var i väg så vi passade på att "hyra in oss" i deras hus för en natt). När vi bowlade mötte jag Andreas och Morgan, jag låg först nästan hela rundan men sen gjorde jag två dåliga kast så att Andreas precis gick om mig retfullt eller vad? Min käraste är nämligen världens SÄMSTA vinnare och förlorare! 



Kvällens outfit: Klänning-cassiopeja, ringar-style by tyra.se, örhänge-JFR.

           

Blandade bilder från kvällen på Ida. Andreas, svärfar, lillebror Niclas och jag


Kommentarer
Postat av: Maria

snyggingen längst ner till höger ser ju rätt så skaplig ut hahahahaha lilla kusinen ;)

2010-11-02 @ 19:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0