Biltema

Idag har jag, Andreas och Niklas varit på biltema i Kristianstad, blev en mysig söndags tripp. Jag åkte väl mest med som sällskap men jag hittade faktikst dessa underbara plastlådorna (fiskelådor) som jag just nu sorterar alla mina smycken och hår acessoarer i och nu ser ju bara hur praktiskt det blir. Köpte några extra så att jag kan sortera alla mina pyssel saker sen med, ordning och reda här hemma kan man ju säga!




Jag ska hoppa i lite bekvämare kläder nu för att snart kommer Ida hit en runda och då ska vi ut och gå en runda, prata av oss lite brukar vi vara rätt så bra på med. Efter promenaden blir det hänga upp gardiner och åka hem på grillning hos mamma och Lasse på Saltö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0