Önskelista

Snart så är det ju jul och innan dess så ska jag ju också hinna fylla år. Jag har hunnit komma på några saker jag kommer önska mig så att jag tänkte att det är lika bra och slänga upp allt redan så att man kan fundera lite.

Fattig student som man är så är självklart pengar i stort behov!!!


Min digital camera tar så sjukt dåliga bilder så att en sådan är i behov.           


Jag älskar att baka, vår elvisp är kass och jag har inget bra verktyg som kan göra så att jag kan laga frallor till min kar så ofta som jag vill, hörgst upp på listan är det alltså en kitchen aid som är i behov att flytta hem till mig.





Ett par svarta, snygga, tajta jeana är i behov.


Givetvis presentkort på till exempel Gina, H&M, Casiopeja.


Pandora armband är också utav intresse fast "tema" lila, svart och silver.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0