Filminspelning

Idag har Hanna, Josse Issa och jag varit hemma hos mig och spelat in alla delar till vår film som vi ska klippa ihop på måndag och sedan visa upp för klassen nästa fredag. Filmen ett reklam inslag om en serie som ska börja som är en blandning utav bonde söker fru, Hollywood fruar, ensam mamma söker m.m.
Hanna är flerbarns mamma , issa är bonde, jag är hollywood fru och josse står för filmningen. Detta har lätt varit den bästa dagen på länge har skrattat konstant. Änu roligare blir det sägert när vi klippt ihop alllt och allt är klart.

Nu ska jag mysa i soffan och vila upp mig för att i morgon är det plugga som gäller har massa att göra. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0