Känner mig seg...

Lite bilder från Sofias, stiinas och min spontana utgång



Tur att du är så söt när du posar sofia, kul hade vi med!!!



Visst blev jag fin i håret efter att sofia fixat det åt mig?



De två senaste dagarna har jag mått helt konstigt och allt har varit upp och ner, har inte äns orkat göra mig iordning typ så i skolan så ha det blivit rätt slappa och varma kläder så att jag slapp frysa m.m...
Träning blev det inget i måndags för att jag orkade verkligen inte och hade typ migran så att det fick bli en slapp dag. Idag tänkte jag att jag skulle ta igen det och träna extra hårt. Men eftersom att kroppen inte ha velat som jag så blev det ett mer vanligt trännings pass på friskis.
Jag hoppas att detta vänder snart så jag kan bli människa igen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0